środa, 1 sierpnia 2012

tralalala

Dziś trochę ciekawie.Rano sprzątałam przyjechała do mnie koleżanka, a potem druga :D Sprzątam a tu tel. od Karoliny . Myślę sobie pewnie chce żebym zadzwoniła, ale nie mam czasu gadać.Wystraszyłam się wychodzę z domu, a na ławce zapłakana Milena i Kar krzyczy żebym przyniosła wodę utleniona itp.Na szczęście miała tylko kilka otarć. Siedziałyśmy na ławce i rozmawialiśmy co by tu porobić. Zrobiłyśmy kanapki (wsumie to ja je zrobiłam xD)i poszliśmy do mojego pokoju i się przebierałyśmy w rożne ciuchy xD <lol2> Dziewczyny pojechały, a ja skończylam sprzątać. W domu było pusto, ja posmutnialam połozylam sie i [...]. Szukałam na yt jak zrobić kłosa bo nie umiem :D aleeeeeeee nauczylam sie :D::D
 jesli chcecie sie nauczyc :D

3 komentarze:

  1. ha tak dzisiaj dzień pełen wrażeń:D:***Czubunie<3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie umiem kłosa i tak < so close >. Będę tu wpadać :D A Ciebie zapraszam do siebie. Myślę, że tematy na moim blogu powinny zainteresować. Pozdrawiam :* http://deez-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też nauczyłam się z tegp filmiku kłosa ;) zapraszam do mnie :)) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń