piątek, 24 sierpnia 2012

gdy zgasnie slonce

No to zostałam otagowana przez Olę i Kari :*
1. Jakie miejsca chciałabyś zwiedzić ?
most zakochanych :P
2. Czego w zyciu boisz się najbardziej ?
utraty bliskiej mi osoby, pająków xD 
3. Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić bloga ?
sama nie wiem, nudzilo mi sie i zaczelam tak pisac
4. Twoja pasja ?
 czytam , czasami coś pisze ale to już dla siebie :P
5. McDonalds vs KFC ? Dlaczego ?
KFC myślę , ze lepsze jedzenie
6. Twój idol/idolka ? (obojętnie czy z muzyki czy aktorstwa czy czegokolwiek :])
Natalia Oreiro 
7. Masz gdzieś tatuaż ? Jak tak to jaki i gdzie ?
nie mam, ale strasznie chciałabym mieć na żebrach  :D
8. Gdzie masz kolczyki ?
uszy
9. Spełniło się już twoje największe marzenie ?
spełnia się , mam nadzieje ze dalej tak bedzie :P
10. W jakim kraju chciałabyś mieszkać ? 
Brazylia, Hiszpania
11. Jesteś zadowolona ze swojego życia czy coś byś zmieniła ?
myślę ze zmieniłabym rzeczy ktore zrobiłam zle :P

2 komentarze: