sobota, 18 sierpnia 2012

haha

 wstalam o 9, umyłam twarz, umalowałam sie mocniej niz zazwyczaj, sniadanie, zielone spodenki , siwa koszulka, eska, laptop, gadu, zooooooombie xD - tak wygląda mój poranek . ; ) Właśnie teraz mam ochotę rozpuścić włosy, być potargana, mieć czarny, mocny makijaż i czarną sukienkę :D Długo nie pisałam, to dlatego ze bylam na wakacjach. Moze ktos mnie o taguje, chetnie odpowiem na pytania ;>
Oglądaliście spadające gwiazdy ? :D Ja z Wer, Adim i Marcinem połozylismy sie na trampolinie i ogladalismy gwiazdy :D Wer : dobrze, ze nie pada bo bysmy zmokli , paznokiec mi rosnie  My: wtf ? hahahaha
chyba lubie justina bieber'a
cooooo ? ja cie nie znam
xD

1 komentarz:

  1. Justin Bieber - Boyfriend <--- podoba mi się :*
    Otagowałam Cię Kochana :* Więcej informacji znajdziesz w mojej osstatniej notce :*

    OdpowiedzUsuń