poniedziałek, 25 czerwca 2012

Po ognisku, w niedziele jeszcze zrobilismy sobie grila :D Dziś bylam z tatą na małym pchlim targu, oczywiscie polowe tych wszystkich rzeczy bym sobie wziela gdybym mogla xD Rano jeszcze na badaniach, maskra czekalam 2h zeby wejsc, zbadac wzrok i cisnienie -.- czekałam z kolega z klasy to moglam chociaz z kims pogadac :P a potem po nowe meble xd W piątek zapowiada sie znowu ognisko, ale nei wiem czy pojde :P no to tyle na dzisiaj, moze kiedys sie bardziej rozpisze ;)


grilujemy
z balu :P

4 komentarze:

  1. ja czekałam 4h :D też po to żeby zobaczyła czy widzę i ciśnienie. nasze ogniska są cudne, nie ma lepszych :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ogniska są zawsze świetne :) Zapraszam do mnie, bo sa dwie nowe notki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy znam jakieś fajne komedie ? jakieś tam znam, ale kiedy mam wymienić to pustka w głowie ;c poszukałam czegoś, a więc prosze : Różowa Pantera,
    Stary gdzie moja bryka,
    Zgon na pogrzebie.
    Króliczek
    Austin Powers i Złoty Członek
    Austin Powers: Agent specjalnej troski
    Austin Powers: Szpieg, który nie umiera nigdy
    Ciało bardzo niepedagogiczne
    Angus, stringi i przytulani
    Brüno
    Nie zadzieraj z fryzjerem
    Koniec z Hollywood
    Nauka Jazdy
    Kac Vegas
    Kac Vegas 2
    Psy i koty
    Polowanie na druhny
    Wampiry i świry
    Superhero
    Totalny kataklizm
    Niecne uczynki
    Elita
    Dziennik cwaniaczka
    Johnny English
    Johnny English Reaktywacja
    Irlandzki numer
    Dziewczyny z St. Trinia
    Cztery Gwiazdki
    Druhny
    Duże dzieci
    Jaja w tropikach
    Na psa urok
    Noc w muzeum
    Marley i ja
    Nocna randka
    Starsza pani musi zniknąć
    Poznaj naszą rodzinkę
    Gruby Albert
    Fujary na tropie
    Hotel dla psów

    Mam nadzieje, że coś ci się spodoba :d

    OdpowiedzUsuń